4 Eylül 2016 Pazar

Dizi ve Film İzleyerek İngilizce'sini Geliştirmek İsteyenlere...


 Hepinize merhabalar. Bugün çok hoşunuza gidecek bir öneri ile sizlerleyim...


  Bloğumun okur kitlesine baktığımda genelde 15 ile 30 yaş arası bir kitleye hitap ettiğimi öğrendim. Yani okur-yazar olduklarını varsayacak olursak lise, üniversite ve çalışma hayatına atılmış olanlar...


  Günümüzde tek bir dil modern yaşama ayak uydurabilmek için asla yeterli olmuyor. Kullandığımız her şeyde, hayatımızın içinde direk İngilizce var. Ben de yorucu bir Lise dönemi atlattım ve en zor sınavlar İngilizce sınavlarıydı. Seviye olarak ortalamanın oldukça üstünde olmama rağmen (upper intermediate) yeri geliyor sınavlarda zorlandığım dönemler oluyordu.


  Bunun dışında lise bitince bir sene mezuna kaldım ve İngilizce ile ilgilenecek yeterli vaktim olamadı. Üniversitede Bilgisayar Mühendisliğini İngilizce kazandım ve de böyle bir bölümü yabancı dil ile okumak oldukça güç. Benim gibi aranızda onlarcanız vardır eminim. Üniversiteler yabancı dil olayını malumunuz çok sıkı tutuyor.


  Diyelim üniversite hayatınız bitti. Önünüzde yoğun ve engebeli bir iş hayatı var. E burada da yabancı dil şart değil mi?

Gel gelelim asıl meseleye o halde...

İşi birazcık eğlenceli hale getirmeye ne dersiniz?

  İngilizce çalışırken sıkılıyor olabilirsiniz. Kimi insan vardır çalışır anlamaz. Kimisi vardır anlar uygulayamaz. Yabancı birine derdini anlatamaz, kem küm eder.
Monoton bir çalışmaya biraz neşe katmak için size şahane bir önerim var. O da itvmovie...

Peki burada ne yapabilirsiniz?

  Dünya üzerindeki yayınlanan neredeyse tüm diziler orijinal yayın saatinden bir kaç saat sonrasında bu sitede İngilizce alt yazılı olarak yükleniyor. Size de sadece izlemek kalıyor.

İngiliz ve Amerikan dizileri de aynı şekilde alt yazılı veriliyor.

Ayrıca filmlerde sitede mevcut.

Hiç aramakla uğraşmayın. Direk şuraya tıklayın.

İşte bu kadar kolay :)

Arkanıza yaslanın ve binlerce içeriğin keyfini çıkarın.

İyi seyirler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder