23 Eylül 2016 Cuma

Yeni Blog! ''sofistikedusunur''


Herkese merhabalar!


Bugün sizlere yeni blogumu duyurmak adına bu yazıyı yazmaya karar verdim. Uzun süredir bu bloga içerik ekleyemiyorum ve bi kaç kişi nedenini de sordu. Nedenim yeni bir blog kurmuş olmam :)

Peki Neden Yeni Blog?

İçerik kısıtlamasına pek gelemedim sanırım. Daha genel bir blog olsun istedim ve tasarımı daha çekici olsun istedim. Zamanla geliştireceğim ve daha genel bir blog... İşte en başından beri istediğim şey kesinlikle buydu :)

Bu bloga da içerik eklemeye devam edeceğim lakin asıl blogum artık sofistikedusunur.blogspot.com hepinizi beklerim :)


http://ycnt.in/2y3nkf

6 yorum:

  1. hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun blogun, hemen bakayım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, teşekkür ederim canım benimm <3

      Sil
  3. Sofistikedusunur u yakından takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sofistikedusunur u yakından takip ediyorum.

    YanıtlaSil